materiały dla uczniów ...

Opis lekcji

  • Temat lekcji:
    Temat 2: Programowanie w Baltie z wykorzystaniem sytuacji warunkowych i elementu losowości.
  • Cel lekcji:
    Umiejędność podejmowania decyzji w oparciu o sytuację problemową. Wprowadzenie do programu elementu losowości.
  • W podręczniku mamy to na stronach 117-123.

Co trzeba zrobić?

  • Przypomnieć sobie z wiadomości z podręcznika i ćwiczenia z poprzednich lekcji.
  • Wykonać zadanie opisane w filmie.
  • Zapisać kod programu jako projekt programu Baltie.
  • Wysłać począ elektroniczną zapisany plik do sprawdzenia
  • UWAGA: Wszystko opisane poniżej.

Zadanie.

Jak zapisać kod programu w środowisku Baltie

Jak wysłać zapisany plik?

  • Plik z zapisanym projektem Baltiego wysyłamy jako załącznik pocztą elektroniczną na adres:
    • adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • temat wiadomości: Imię Nazwisko klasa - BALTIE
      np: Jan Kowalski 8a BALTIE
    • WAŻNE: Ze względu na filtowanie listów do odpowiednich folderów napisanie prawidłowego tematu jest bardzo ważne
      Listy które będą miały inny temat NIE dotrą do mnie.
    • treść wiadomości: to samo co w temacie
    • załączniki: Twój plik BRP